Підібрати АвтоСкло
Аварійні ситуації, що вилітають з-під коліс камені - все це часто обертається появою на лобовому склі відколів, тріщин. Ці дефекти рекомендується обов'язково усунути. Але попередньо варто розібратися в їх особливостях.
Можливі проблеми
Деякі автомобілісти вважають невеликі тріщини і відколи на лобовому склі авто незначною проблемою і не поспішають її вирішувати. Однак така позиція є неправильною. Ігнорування подібних дефектів в майбутньому обернеться наступними проблемами:
- Небезпекою для водія і пасажирів. Дефект зменшує міцність скла. Навіть невеликий потрапив в нього камінь або різке гальмування може обернутися серйозною поломкою і травмуванням знаходяться в салоні людей.
- Падінням вартості автомобіля. Відколи, тріщини псують зовнішній вигляд транспортного засобу. Покупці не готові платити за нього великі гроші.
- Серйозними фінансовими витратами. Якщо своєчасно не усунути скол або тріщину, в майбутньому доведеться витратити чималі гроші на заміну лобового скла.
Не всім відомо, що величина тріщин на стеклах автомобілів регламентується ГОСТом. Згідно з цим документом їх довжина не може бути більше 15,7 см. Також встановлено заборону на їзду на автомобілі, якщо лобове скло має пошкодження близько склоочисників. Теоретично водій, що пересувається на машині з пошкодженим склом, може бути покараний.
Ремонт або заміна
Залежно від форми виділяють кілька різновидів відколів і тріщин автомобільного скла. Одні можна відремонтувати, інші - ні. Зрозуміти, що дефект не підлягає усуненню, можна за такими ознаками:
- Пошкодження знаходиться на краю скла, проходить через нього. Ремонт такої тріщини не дозволить їй зупинитися, з часом вона буде збільшуватися.
- Дефект розташовується в зоні обігріву. Перепади температур в холодний період зведуть нанівець всі зусилля по ремонту. Скло рано чи пізно лопне.
- Пошкоджена ділянка становить понад 30% поверхні. За вартістю відновлення цілісності такого скла еквівалентно установці нового.

В інших випадках дефекти скла можна виправити. Зробити це можна двома способами.
Звернення в автосервіс
В сучасних автосервісах надають послуги з відновлення цілісності автоскла. Для цього використовують спеціальні інструменти і матеріали, дають гарантію на виконані роботи. Вартість ремонту визначається по-різному:
- Залежно від величини відколу, тріщини.
- У вигляді фіксованої суми.
Звернення в автосервіс є єдино вірним рішенням, якщо дефект скла має великий розмір або якщо у автовласника немає спеціальних інструментів і досвіду ремонтних робіт.
Самостійне усунення дефекту
Усунення пошкодження на автомобільному склі своїми силами можливо при дотриманні двох умов:
- Власник авто раніше вже займався подібним ремонтом.
- Дефект є незначним.
Щоб якісно провести ремонтні роботи, доведеться приготувати наступні інструменти і матеріали:
- Інжектор і міст. Потрібні для введення в скол клейкої суміші. Краще віддавати перевагу металевим виробам.
- Насос. Стане в нагоді для видалення повітря із зони пошкодження і введення полімеру під тиском.
- Свердла алмазні. Потрібно для висвердлювання отвору і зняття напруги з скла.
- Скрайбером. Спеціальне пристосування, щоб зачищати поверхню від осколків.
Для заповнення дефектного фрагмента рекомендується придбати полімер, який характеризується таким же коефіцієнтом заломлення, що і скло.
Починають ремонтні роботи з того, що чистять пошкоджений фрагмент від бруду, пилу. Потім діють в наступному порядку:
- У напрямку, в якому розширюється тріщина, свердлять наскрізний отвір на видаленні 2 мм, щоб не дати їй збільшитися.
- Зачищають поверхню скрайбером.
- Готують полімерний склад.
- Готують інжектор.

На наступному етапі заливають полімер. При цьому стежать, щоб він знаходився далі краплі на поверхні. Тріщину акуратно продавлюють, голку ведуть повільно. Намагаються заповнити всю порожнину цілком, не допускаючи, щоб в ній залишилися повітряні бульбашки.
Як тільки дефект буде заповнений, склу дають просохнути під сонячними променями або використовують ультрафіолетову лампу. На завершення відремонтовану ділянку полірують для усунення кордонів пошкоджень і додання гладкості поверхні.