Підібрати АвтоСкло
Підібрати АвтоСкло
Лобове автоскло заводського виробництва - це якісний товар, який коштує своїх грошей. А ось придбати в ту ж вартість або трохи дешевше підробку невідомої якості - вельми прикро і небезпечно для життя. Є три основних параметри, за якими ви зможете самостійно відрізнити заводський виріб від фальшивки.
Перший параметр. Спочатку концентрують увагу на огляді кромки скла. Заводські вироби завжди виглядають акуратно, тому що виступаючі по краях надлишки плівки в триплексі видаляються ще на конвеєрі виробничої лінії. Потім кромки обробляються на спеціальному професійному обладнанні. У підсумку краю заводського автоскла виходять завжди ідеально рівними і відшліфованими. А ось автоскла зроблені «в гаражі на коліні» ніколи не будуть мати такий акуратний і бездоганний зовнішній вигляд. Справа в тому, що «цеховики» якщо і шліфують краю скла, то роблять це вручну, «на око» і без жорсткої фіксації. Більшість підробок зовсім не має шліфування кромки і на краях скла можна побачити залишки ПВБ-плівки. Крім того, заводські вироби мають по кромці захисну білу стрічку, яка зобов'язана уберегти кромку лобового скла від відколів при транспортуванні. Якщо така стрічка відсутня або дуже легко відстає від кромки - найімовірніше перед вами підробка.
Другий параметр. Друга ознака, що перед вами фальшивка - товщина лобового автоскла, яка не відповідає стандарту. Заводські вироби завжди дотримуються параметрів товщини лобового скла для легкових автомобілів в діапазоні 5,6-6,2 мм. Якщо товщина пропонованого вам лобового скла перевищує дані нормативи - ймовірність підробки близька до 100%. Адже на заводі все стандартизовано: сировина, заготівлі, видатковий матеріал. Виробнича лінія налаштовується відповідно до визначених норм і стандартів. В результаті готова продукція виходить стандартна і однотипна. А «цеховики» не завжди мають під рукою стандартизовані заготовки і рідко строго дотримуються нормативів процедури виготовлення. Крім того, чим товще скло - тим простіше з ним працювати і менше браку.
Третій параметр. Третій нюанс, який допоможе виявити підробку - кант, який забезпечує підвищену адгезію поверхні лобового скла з клеєм. Оригінальна заводське виріб має чітку і рівномірну шовкографію канта. Тоді як у підробки точки канта часто змазані або розташовані злегка нерівномірно.

А ось наявність маркування ніяк не підтвердить, що перед вами заводський виріб. Практично всі підробки, навіть жахливої якості, з нерівними і не зашліфований краями, з виступаючими залишками ПВБ-плівки та іншими кричущими недоліками, завжди мають маркування. Маркування - це перше, про що потурбуються «цеховики».
Будьте уважні при виборі товару і купуйте автоскло тільки у продавців, які заслуговують на довіру. Також замовляйте професійну установку лобового скла в нашій компанії Glass-Car.